زمزمه دعای«ام داوود » در حریم ملکوتی رضوی

همزمان با روز نیمه ماه رجب مراسم معنوی قرائت دعای «ام داوود » در حریم ملکوتی رضوی برگزار شد.

همزمان با پانزدهمین روز از ماه رجب المرجب؛ روز دعا و نیایش و در سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت زینب(س) مراسم معنوی قرائت زیارت «ام داوود» و انجام اعمال ویژه نیمه رجب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این روز سراسر معنویت مومنان خداجوی با دل‌هایی آکنده از عشق و امید، حرم مطهر رضوی را مأمن و پناهگاه خود کردند و با راز و نیاز با خالق بی نیاز، زیباترین جلوه‌های بندگی و عبودیت را رقم زدند.

مراسم روز پانزدهم ماه رجب ساعتی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با محوریت مسجد گوهرشاد (محل برگزاری مراسم اعتکاف) و در جمع معتکفین خانه دوست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید که خواندن آن در روز نیمه ماه رجب سفارش شده آغاز شد. 

آیات نورانی قرآن در این مراسم معنوی توسط چند تن از قاریان ممتاز آستان مقدس رضوی از جمله محمدجواد پناهی، رضا گلشاهی، امیر لعل اول، مسعود پنجه، احسان محمدی، ابراهیم عقیلی و سیدروح‌الله هاشمی ترتیل خوانی شد. 

پس از تلاوت قرآن کریم زائران و مجاوران آستان ملک پاسبان رضوی دعای روحبخش «ام داوود» را با نوای ذاکر اهل بیت(ع)، مهدی سروری زمزمه کردند.

زائران حریم ملکوتی رضوی در غروب این روز و با پایان یافتن دعای شریف ام داوود با دیده‌هایی گریان دست‌های خالی خود را به سوی آسمان بلند کردند و مهربان‌ترین امام را برای آمرزش گناهان و استجابت دعاها به درگاه ایزد منان واسطه قرار دادند.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha