بازدید جمعی از استادان دانشگاه های پاکستان از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و مدیران موسسات آموزشی ایالت گلگت بلتستان کشور پاکستان از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) بازدید کردند.

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، ۲۰ تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و کالج‌ها، مدیران موسسات آموزشی ایالت گلگت بلتستان کشور پاکستان با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، ضمن حضور در نشستی دوستانه با مدیران این دانشگاه، با برخی از بخش ها و ظرفیت‌های مختلف دانشگاه آشنا شدند.
حسین آبادی، مدیر آموزش‌های کوتاه مدت و تخصصی جامعه المصطفی العالمیه در مشهد، در ابتدای جلسه، هدف از این دیدار را آشنایی جامعه علمی پاکستان با ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
ذوالفقار علی، دانش آموخته جامعه المصطفی و استاد اعزامی به دانشگاه‌های ایالت پاکستان نیز در ادامه، ضمن تبریک ایام ماه رجب از مدیران دانشگاه امام رضا(ع) به دلیل میزبانی این هیئت تشکر و درخواست کرد با توجه به نیازمندی‌های منطقه محروم شیعه‌نشین گلگت بلتستان، بیشتر به ایجاد فرصت‌هایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه توجه شود. 
هیئت پاکستانی در پایان از اماکن و امکانات دانشگاه امام رضا(ع) مانند کتابخانه و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کردند. در این نشست بر توسعه روابط و همکاری میان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه‌ها و کالج‌های ایالت گلگت بلتستان تاکید و نشان دانشگاه به نماینده هیئت تقدیم شد.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha