اکران فیلم سینمایی «اخت الرضا» در سینماهای سراسر کشور

فیلم سینمایی «اخت الرضا» بمناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) از ۱۹ مهرماه همزمان با ایام معصومیه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

به گزارش عتبه نیوز، فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» حرکت کاروان حضرت معصومه (س) را  از مدینه تا قم به تصویر می کشد که این اثر سینمایی با همکاری حرم مطهر امام حسین (ع) و آستان مقدس حضرت معصومه (س) و با مشارکت حوزه هنری تولید شده است.

 این فیلم اولین محصول مشترک فرهنگی بین عتبه امام حسین علیه‌السلام و عتبه حضرت معصومه (س) است که با مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت سینمایی نور تابان وابسته به بنیاد مستضعفان در اطراف شهر قم در شهرک سینمایی نور تابان تهیه شده است.

اکران فیلم سینمایی «اخت الرضا» در سینماهای سراسر کشور

سبک فیلم «اخت الرضا» «داستانی سینمایی» است و با یک شیب اندک به سمت «مستند داستانی» متمایل شده است؛ از این جهت مستند است که سعی شده در این فیلم از عنصر تخیل کمتر استفاده شود و فضاسازی و شخصیت پردازی با محوریت مستندات تاریخی و اتفاقاتی که به وقوع پیوسته، صورت گیرد.

مراسم رونمایی از این فیلم هم‌زمان با ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار می‌شود و چهارشنبه ۱۹ مهر در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

گفتنی است ساخت فیلم سینمایی «اخت الرضا» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی طباطبایی و جعفر ادیب از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و به دلیل شیوع کرونا با دو سال وقفه در زمستان ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است.

کد خبر 2367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha