ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌ های سخنرانی، خواندن نماز قضا، جز خوانی و ویژه برنامه تحویل سال در مسجد جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش عتبه نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲ بامداد مراسم مناجات خوانی و قرائت دعای پر فیض افتتاح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حائری و مداحی حسن شالبافان برگزار و از شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های ظهرگاهی گفت: هر روز نیم ساعت قبل از اذان ظهر، ۱۷ رکعت نماز قضا به صورت جماعت برگزار می‌شود؛ همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۳۰ برنامه سخنرانی توسط حجج اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، فرحزاد و سید حسین مؤمنی را خواهیم داشت.

حسین آبادی افزود: هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آیین جزخوانی ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار و به صورت زنده از شبکه معارف سیما و شبکه قرآن پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: شب‌ها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۱۰ ویژه برنامه شادی و بهار جانان ویژه نوجوانان را در صحن جامع امام مهدی(عج) خواهیم داشت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های تحویل سال در این مکان مقدس، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه یکم فروردین ماه بلافاصله بعد از نماز صبح با برنامه‌های متفاوت سخنرانی، سرودخوانی، مدح خوانی و قرائت قرآن در خدمت زائران خواهیم بود. 

کد خبر 3961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha