انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

دانشگاه رضوی و مرکز کربلاء للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسة تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و پرورش منعقد کردند.

به گزارش عتبه نیوز، دکترحاج عبدالامیر قرشی، رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسة با با هیئت همراه با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی  با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار دکترحاج عبدالامیر قرشی به شرحی از فعالیت های مجموعه دراسات در زمینه های مختلفی همچون حوزه های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.
دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه در حاشیه این دیدار به آستان نیوزگفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای ظرفیت های علمی و پژوهشی خوبی است و در سال های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده است. انعقاد تفاهم نامه با مرکز "کربلاء للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسة" نیز از شمار توسعه فعالیت های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش های علمی و پژوهشی است که امروز صروت گرفت.
 دکتر قائمی نیک خاطر نشان کرد که تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای اولین بار انجام شده است و افزود: پس از گفت وگو و تبادل نظرهای متوالی درباره  فعالیت ها و اقدامات آموزشی و علمی این دو مجموعه، تصمیم بر امضای تفاهم نامه همکاری و ارتقاء فعالیت ها صورت گرفت. این تفاهم نامه در زمینه های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

کد خبر 4278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha