تأکید مشاور ارشد اسد بر روابط ممتاز سوریه و ایران

مشاور ارشد بشار اسد در دیدار با وزیر امور خارجه، روابط ایران و سوریه را ممتاز خواند و توجه به حوزه‌های مختلف روابط به ویژه در ابعاد فرهنگی و همکاری‌ها در حوزه بانوان دو کشور را با اهمیت برشمرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه عصر امروز (شنبه) اول بهمن ماه در دیدار خانم «بثینه شعبان» مشاور ارشد بشار اسد رئیس جمهور سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را مناسباتی راهبردی و دارای ابعاد مختلف خواند که با خواست مقامات عالیه دو کشور در مسیر ارتقای هر چه بیشتر در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

تأکید مشاور ارشد اسد بر روابط ممتاز سوریه و ایران

خانم بثینه شعبان مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه نیز که در راس هیأتی برای مشارکت در اولین کنگره زنان تاثیرگذار به ایران سفر کرده، در این دیدار روابط فیمابین دو کشور را ممتاز برشمرد و توجه به حوزه‌های مختلف روابط خصوصا در ابعاد فرهنگی و همکاری‌ها در حوزه بانوان دو کشور را با اهمیت خواند.

مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با ارزیابی مثبت از برگزاری موفق کنگره زنان تاثیرگذار در تهران، از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی و پیشرفت‌های ایران در حوزه زنان را ستود.

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در زمینه آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه مناسبات دوجانبه، اوضاع در منطقه و همکاری‌ها بین کشورهای همسایه مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
کد خبر 68

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha