انتشارات به‌نشـر «ناشـر فعال در استفاده از رسـانه‌ها» معرفی شد

به‌نشـر(انتشارات آستان قدس رضوی) در بیستمین جشنواره ملی کتاب و رسانه، یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور «ناشـر فعال در استفاده از رسـانه‌ها» معرفی شد و جایزه ویژه این بخش را دریافت کرد.

آیین‌ اختتامیه بیستمین دوره جایزه کتاب و رسانه که با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان حوزه رسانه برگزار شد، جایزه ویژه «ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها» به انتشارات به نشر، جایزه ویژه «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب» به حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد، جایزه ویژه «انتخاب مردمی» به محمدرضا نیازمند و جایزه ویژه «رسانه حامی کتاب» به رادیو گفت‌وگو  تعلق گرفت.
 جشنواره کتاب و رسانه به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور هر سال با هدف افزایش توجه به کارکردهای رسانه در حوزه کتاب و نشر برگزار می‌شود. این جشنواره با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و کتاب، تلاش دارد ظرفیت‌های رسانه‌ای در زمینه کتاب را شناسایی و فعال نماید. 
 برای اولین‌بار در بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، امکان ارسال فعالیت‌ها و آثار رسانه‌ای ناشران به‌عنوان شخصیت‌های حقوقی به سامانه جشنواره اضافه شد که آثار رسانه‌ای ناشران توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت وانتشارات به‌نشر  به  عنوان ناشر برتر در فعالیت‌های رسانه‌ای انتخاب شد.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha