«عدالت و تمدن اسلامی در پرتو تعالیم رضوی» محور یازدهمین پیش نشست کنگره جهانی حضرت رضا(ع)

یازدهمین پیش نشست علمی از پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) با موضوع «اندیشه تمدنی امام رضا(ع)، عدالت برای همه ظلم برای هیچ کس» با موضوع «عدالت و تمدن اسلامی در پرتو تعالیم رضوی» به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش عتبه نیوز، حجج اسلام و المسلمین دکتر رضا غلامی، رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید رضا عاملی، دبیر کنگره جهانی امام رضا(ع) و دکتر علیرضا قائمی نیک، دانشیار گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و... از سخنرانان این مراسم هستند.
همچنین دکتر مصطفی زالی، استادیار فلسفه دانشگاه تهران و دکتر مهدی اسدی، استادیار پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر سخنرانان این نشست هستند که به موضوع یاد شده می‌پردازند.
شایان ذکر است، این مراسم چهارشنبه یکم آذرماه ساعت ۱۴ تا ۱۷ در تهران، خیایان پاسداران، خیابان شهید مومن نژاد (گلستان یکم) پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی،اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تالار فارابی برگزار می‌شود و لینک ورود به جلسه مجازی به آدرس http://b۲n.ir/icscs است.

کد خبر 2665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha