تشرف نماینده مجلس لبنان به حرم مطهر رضوی

نماینده مجلس لبنان با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی به بارگاه منور رضوی مشرف شد.

به گزارش عتبه‌نیوز، حسن فضل الله روز گذشته ضمن تشرف به محضر ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و توفیق زیارت، پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی از بخش‌های مختلف این بارگاه منور دیدن کرد.
وی در ابتدا ضمن بازدید از موزه قرآن و موزه مرکزی با بخش‌های مختلف این مرکز اعم از مسکوکات و آثار نفیس در موزه آشنا شد و توضحیاتی در خصوص خدمات آستان قدس رضوی که توسط خدام و به صورت داوطلبانه انجام می‌شود ارائه شد.
نماینده مجلس لبنان همچنین پس از حضور بر مزار شیخ بهایی ایشان را یکی از افتخارات لبنان و جهان اسلام خواند که در علوم مختلف صاحب نظر بوده و دارای افتخار بزرگ خدمت به آستان مقدس رضوی است و همجواری قبر ایشان با امام رئوف(ع) را امتیاز ویژه‌ای دانست.
حسن فضل‌الله اظهار کرد: در سال های گذشته که به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودم این اطلاعات را دریافت نکردم، اما در این بازدید خوشبختانه اطلاعات بسیار مفیدی دریافت کردم که بسیار جذاب و شگفت‌انگیز بود.
شایان ذکر است، ضمن حضور این نماینده مجلس لبنان به حرم مطهر رضوی برخی از  زائران لبنانی نیز که نماینده خود را حین زیارت از نزدیک مشاهده می‌کردند، اظهار خرسندی کردند و این لحظات را با عکس یادگاری برای خود ثبت و ماندگار کردند.

کد خبر 3384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha