جشنواره نوروزی فروش گل و گیاه و نهال رضوی آغاز شد

مدیرعامل موسسه بذر و نهال رضوی از آغاز جشنواره نوروزی فروش گل و گیاه و نهال رضوی در آستانه فصل بهار خبر داد.

محمد هاشم‌زاده اظهار کرد: بازار گل و گیاه و نهال رضوی یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه‌های عرضه کننده این محصولات در مشهد به‌شمار می‌رود که از امروز ۲۸ اسفند تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
او با اشاره به عرضه بیش از ۲۰۰ نوع گل و گیاه و نهال در این جشنواره گفت: محصولات عرضه شده در جشنواره نوروزِ موسسه بذر و نهال رضوی شامل گیاهان آپارتمانی متنوع، نهال‌های مثمر و غیر مثمر، انواع گل و گیاه فصلی و... است.
مدیرعامل موسسه بذر و نهال رضوی ادامه داد: این جشنواره با رویکرد سهولت دسترسی شهروندان برای خرید گل و گیاه مورد نیاز، تشویق به پرورش گل و گیاه و طبیعت دوستی و نیز آشنایی خانواده‌ها با انواع گیاهان و نهال‌ها برگزار شده است.
 

عرضه گل و گیاه رضوی با تخفیف ۱۰ درصدی
هاشم‌زاده با اشاره به عرضه گل و گیاه و نهال رضوی با تخفیف ۱۰ درصدی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ به مجتمع بزرگ گل و گیاه رضوی واقع در فرامرز عباسی ۴۶ مراجعه و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.
گفتنی است، مجتمع نمایشگاهی تحقیقاتی گل و گیاه رضوی، اولین فروشگاه تخصصی در حوزه نهال و گل و گیاه‌های آپارتمانی در مشهد است که در آن خدماتی برای آگاهی از انواع گیاهان، نحوه آبدهی، میزان دما و رطوبت مورد نیاز، تعویض گل، راهنمای تغذیه گیاهان و... با حضور کارشناسان  خبره حوزه کشاورزی ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha