اسلام حقیقی و زیبایی ائمه اطهار را به جامعه معرفی نکردیم

مسئول دوخت لباس شیرخوارگان حسینی ۷۲ کشور با اشاره به اینکه ما باید زیبایی و مهربانی ائمه اطهار(ع) را به مردم معرفی کنیم، گفت: نارضایتی مردم و حوادث اخیری که اتفاق افتاد و نپذیرفتن اسلام به این دلیل است که ما بد عمل کردیم و اسلام حقیقی را به مردم معرفی نکردیم.

به گزارش عتبه نیوز، زهره محمدی اعظم مسئول دوخت لباس شیرخوارگان حسینی ۷۲ کشور در حاشیه نشست اجلاس بین المللی منابر شیعه در گفتگو با سرویس بین الملل آستان قدس رضوی ابراز کرد: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ۲۰ سال مشغول به فعالیت است. کار را ابتدا از خانواده و نزدیکان خود شروع کردیم و خدا را شاکریم که هم اکنون در ۴۵ کشور جهان این مراسمات برگزار می شود.
وی افزود: این مجمع را به هدف یاری امام زمان(ع) پایه گذاری کردیم، چون زمانی که حضرت مهدی(عج) به خون خواهی حضرت علی اصغر(ع) قیام می کنند، باید فضایی مهیا باشد.
محمدی خاطر نشان کرد: برای برگزاری این مراسم هیچ منبع دولتی و نهادی با ما همکاری نمی کند و مردمی اداره می شود و هر نتیجه و اثری که شاهد هستیم لطف خداوند است.
عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ابراز کرد: خانم ها دوست دارند فرزند آن ها عاقبت بخیر و سعادتمند شود، زمانی که فرزندان خود را در این مراسم نذر می کنیم، در حقیقت نذر صاحب الزمان(ع) می کنیم و دلمان محکم است که به شخصیت والا و بزرگی سپردیم.
وی افزود: مادر حضرت مریم(س) نیز نذر کرد فرزندش خادم خانه خدا شود و خداوند درجه بالا را به ایشان دادند و لیاقت مادری حضرت عیسی(ع) را پیدا کردندو نامشان در قرآن ذکر شده و تا همیشه تاریخ ماندگار است.
عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) اظهار کرد: با هدف معرفی امام حسین(ع) به تمام دنیا این مجمع را راه اندازی کردیم. زمانی که امام زمان(ع) ظهور می کنند خودشان را به نام فرزند حسین بن علی(ع) معرفی می کنند.
وی افزود: اگر تمام دنیا به مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) رسیده باشند و بدانند فرزند شش ماهه امام حسین(ع) در کربلا آنگونه به شهادت رسیده است، ناخوداگاه همه به دنبال این می روند که امام حسین(ع) چه کسی بوده و به حضرت مهدی(ع) که فرزند سید الشهدا بوده بهتر لبیک می گویند.
عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) به دستاوردهای مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) اشاره کرد و گفت: در ۴۵ کشور و ۷۵۰۰ نقطه ایران این مراسم برگزار می شود و بازتاب های بسیاری داشته و عصبانیت دانشگاه سوربن و تلاش آن ها برای برگزار نشدن این برنامه نشان از تاثیر گذاری و نتیجه بخشی آن دارد.
محمدی به ضرورت معرفی هر چه بیشتر ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و افزود: نارضایتی مردم و حوادث اخیری که اتفاق افتاد و نپذیرفتن اسلام به این دلیل است که ما بد عمل کردیم و اسلام حقیقی را به مردم معرفی نکردیم و نتوانستیم مهربانی اهل بیت را نشان مردم دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که راهکار شما برای معرفی شیعه در سطح بین الملل چیست؟ گفت: شیعه از ابتدا مظلوم بوده و هست. ما برای تحقق این مسیر نیاز به وحدت و همدلی دستگاه ها داریم. اگر نهادها و موسسات به میدان می آمدند و یاری رسان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) بودند؛ بهتر می توانستیم جایگاه شیعه را به دنیا معرفی کنیم.
این عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ابراز کرد: شیعه یعنی مهربانی و آرامش. رهبر معظم انقلاب نمونه شیعه و الگوی کامل برای دنیاست ولی بسیار مظلوم واقع شدند.

کد خبر 105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha