سیاست عدالت محوری ایران در مقابل ظلم و شیعه ستیزی جهان

امام جمعه بوینس آیرس گفت: در جهانی که ظلم و ناعدالتی حکم فرماست، سیاست کشور ایران، سیاست عدالت و حق مداری است و رشد شیعیان و اسلام در مقابل این جهان تاریک و پر جنایت صورت گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد صلح، ارامش، محبت و دوست خواهیم بود.

به گزارش عتبه نیوز، عبدالکریم پاس امام جمعه بوینس آیرس در حاشیه مراسم اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه در گفت و گو با سرویس بین الملل آستان قدس رضوی در خصوص تاثیر این همایش ها در معرفی حقانیت شیعه گفت: هر اندازه بیشتر و عمیق تر به مساله کربلا پرداخته شود، موفقیت بیشتر در معرفی مظلومیت حجج خدا از جمله امام حسین(ع) و یارانشان حاصل می شود.
وی گفت: برگزاری این نشست در جوار حرم امام رضا(ع) و حضور بسیاری از مخاطبین و مبلغین اسلام از کشورها مختلف حرکت بزرگی است و انشالله برکت و ادامه خواهد داشت و مقدمات محقق شدن هر چه زودتر شدن ظهور حضرت مهدی(ع) فراهم می شود.
این مبلغ دینی ابراز کرد: علم کردن پرچم سیدالشهدا(ع) به عنوان نماد مظلومیت شیعه در این نشست معرفی مکتب شیعه بسیار موثر است و ذهن ها را سمت ابا عبدالله(ع) و قیام عاشورا معطوف می کند.
عبدالکریم پاس در خصوص دستاوردهای شیعه در سطح بین الملل گفت: پیروزی شیعیان در انقلاب اسلامی ایران که با راهنمایی و هدایت امام خمینی(ره) اتفاق افتاد، پیروزی بزرگی بود . این انقلاب بسیار بزرگ خواسته و نشانه ای از عظمت خداوند متعال و اسلام بود که در این 40 سال تاثیر بسیاری بر جهان داشته است.
وی ابراز کرد: اقدامات ایران در سطح بین الملل مقدمه ظهور را فراهم می کند. در جهانی که ظلم و ناعدالتی حکم فرماست، سیاست کشور ایران، سیاست عدالت و حق مداری است و رشد شیعیان و اسلام در مقابل این جهان تاریک و پر جنایت صورت گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد صلح، ارامش، محبت و دوست خواهیم بود.
این مبلغ دینی به فعالیت های شیعیان در کشور آرژانیتن اشاره کرد و گفت: شیعیان آرژانتین فعالیت های بسیاری دارند که بعد از انقلاب نیز پیشرفت های چشم گیری داشتند و چند هزار شیعه در آرژانتین در کنار برگزاری مراسمات عزاداری در جهت تبلیغ و معرفی اهل بیت(ع) اقدام و فعالیت می کنند و انشالله مستمر و اثر بخش باشد.
وی در پایان یادآور شد: در معرفی و تبیین جایگاه اهل بیت(ع) اقداماتی صورت گرفته است، اما هنوز اقدامات گسترده تری باید صورت گیرد که در سایه انسجام و اتحاد و برنامه ریزی این امر میسر خواهد شد.

کد خبر 107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha