تشرف بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر نیازمند به حرم رضوی در طرح «مهر درخشان»

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح مهر درخشان رضوی از سال ۹۵ در حال اجرا بوده است که در قالب آن تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از افراد محرومی که تاکنون به مشهد سفر نکرده بودند، تشرف پیدا کردند.

جعفر رئیسیان‌زاده در گفت‌وگویی با عتبه نیوز درباره تشرف بیماران صعب‌العلاج به حرم رضوی اظهار کرد: ذیل طرح مهر درخشان و به مناسبت دهه کرامت برنامه تشرف ۱۳۰۰ نفر از بیماران صعب‌العلاج تحت عنوان دارالشفا اجرا شد. مدت اجرای این طرح از ۳ تا ۷ خرداد ماه است که یک اتوبوس از هر استان عازم مشهد می‌شود و زائران آن برای سه روز اسکان و غذا مهمان امام رضا(ع) هستند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بیان این که در سوم و چهارم خرداد ماه ورودی حجم بالایی از این زائران را داشتیم، ادامه داد: در همین راستا ۵ خرداد ماه تمام زائران در مشهد حضور داشتند و از ویژه برنامه فرهنگی در رواق حضرت زهرا(س) استفاده کردند.
رئیسیان‌زاده گفت: به همین منظور برنامه های مختلف فرهنگی و دینی نیز در قالب این ویژه برنامه توسط معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برگزار ‌شد. 
در این برنامه ابراهیم احمدی به مدیحه‌‎سرایی پرداخت و اجرای سرود توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم انجام ‌شد. در نهایت مراسم با سخنرانی حجت السلام و المسلمین سید مجتبی سد سلیمانی به پایان ‌رسید.

کد خبر 1124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha