اعزام کاروان بسیجیان آستان قدس رضوی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده حوزه بسیج آستان قدس رضوی از اعزام کاروان زیارتی آستان ملکوتی امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبرداد.

به گزارش عتبه نیوز، مجید علوی تبار ظهر امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه در حاشیه اعزام کاروان زیارتی آستان قدس رضوی به حرم مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه کاروان مذکور متشکل از ۴۰ نفر از بسیجیان، کارکنان و خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است، گفت: حرکت این کاروان از بعدازظهر امروز آغاز شده و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعضای کاروان زیارتی آستان قدس رضوی ۱۳ خرداد ماه به مدت یک روز با هدف زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم اسکان پیدا می کنند، ادامه داد: زیارت امام زاده خضر نبی و... از دیگر ویژه برنامه های زیارتی این کاروان به شمار می رود. 

فرمانده حوزه بسیج آستان قدس رضوی تاکید کرد: ۱۴ خرداد ماه همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) اعضای این کاروان با حرکت دسته جمعی و ملبس به لباس خادمی امام رضا(ع) در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب شرکت می کنند و از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب بهره خواهند برد. 

علوی تبار هدف از اعزام این کاروان زیارتی به حرم مطهر امام خمینی(ره) را تجدید پیمان بسیجیان، کارکنان و خادمان آستان ملکوتی امام رضا(ع) با آرمان های نورانی امامین انقلاب بیان کرد و افزود: خادمان و نوکران سلطان سریر ارتضا تا آخرین نفس برای دفاع از نهضت امام خمینی (ره) ایستاده اند و عقب نشینی نخواهند کرد.

کد خبر 1197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha