انتشار ۱۲۱ عنوان کتاب توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی طی ۱۶ ماه گذشته

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، طی ۱۶ ماه گذشته ۱۲۱ عنوان کتاب را در ۲۲۹ جلد اثر منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از تیرماه سال گذشته تاکنون ۱۲۱ عنوان کتاب در موضوعات، قرآن، فقه و اصول، کلام و عقاید، تاریخ و سیره معصومین(ع)، سرگذشتنامه‌ها، اخلاق اسلامی، فرهنگ و سیره رضوی و... را مورد ارزیابی و ویراستاری علمی، صفحه آرایی، ویراستاری ادبی و... قرار داده و پس از چاپ آثار به جامعه مخاطب عرضه کرده است.

«اطلس تاریخی سادات ایران، سادات طبرستان – مازندان»، «اطلس تاریخی سادات ایران، سادات همدان»، «آموزه‌های اخلاقی و عرفانی صحیفه سجادیه»، «معیارها و روش‌های ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان»، «النص بین القرائه و التنقیب»، «مدینه البلاغه»، «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر»،«هیولای اولی از توهم تا واقعیت»، «آئین کشورداری در تمدن اسلامی» و.. از جمله عناوین این آثار است.

شایان ذکر است، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده است و طی مدت ۳۸ سال کار پژوهشی خود توفیق یافته بیش از ۲هزارعنوان کتاب را در ۴هزار جلد و ۱۴ میلیون نسخه اثر تولید و به مخاطبان هدف عرضه کند.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha