آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی

مدیر عملیات و رییس ستاد مکرمه با اشاره به آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی گفت: زائران کشورمان شرایط مطلوبی دارند و اقدامات براساس برنامه ریزی ها در حال انجام است؛اکثریت زائران کشورمان در مکه مکرمه حضور دارند و تا پایان وقت جمعه تمام زائران ایرانی به مکه مکرمه می رسند.

به گزارش عتبه نیوز ؛ آقای غلامرضا رضایی درباره آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی گفت: کار انتقال زائران کشورمان که از سوم خرداد ماه آغاز شده ، همچنان ادامه دارد و تاکنون ۳۳۸ پرواز به فرودگاههای مدینه منوره و جده صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه انتقال زائران ایرانی از ۲۱ ایستگاه پروازی انجام می گیرد، افزود: سهم انتقال زائران ایرانی به فرودگاه مدینه ۲۱۷ پرواز و به فرودگاه جده ۱۲۱پرواز بوده است.
مدیر عملیات و رییس ستاد مکه مکرمه رییس با بیان اینکه پروازهای زائران به مدینه منوره از سوم خرداد ماه آغاز شده است گفت: پروازهای زائران به جده نیز از بامداد ۱۳ خرداد ماه آغاز شده است و این پروازها تا زمان تعیین شده ادامه دارد؛ زائران مدینه قبل از فرودگاه مدینه و زائران مدینه بعد از فرودگاه جده وارد عربستان می شوند.
به گفته رضایی، براساس آمار حدود ۷۶ هزار زائر کشورمان طی این بازه زمانی وارد عربستان شده اند که این رقم بیش از ۸۶ درصد زائران کشورمان می باشند.
وی شرایط عمومی زائران کشورمان را مطلوب دانست و تاکید کرد که بحمدالله همه اقدامات براساس برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده پیش می رود.

منبع: سازمان حج و زیارت
کد خبر 1290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha