پخش زنده دعای عرفه حرم مطهر رضوی از شبکه های سیما

مراسم پرفیض دعای عرفه حرم مطهر رضوی به صورت زنده از شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش عتبه نیوز، در آستانه روز عرفه و حضور باشکوه زائران در بارگاه منور رضوی برای راز و  نیاز با پروردگار متعال و خواندن دعای پرفیض عرفه، تدابیر ویژه ای برای پخش تلویزیونی این مراسم درنظر گرفته شده است.

مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه روز چهارشنبه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط جواد پناهی از قاریان بین المللی حرم مطهر  با محوریت در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود و پس از بیان احکام توسط حجت الاسلام رضا دارینی، زائران و مجاوران از سخنان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد از وعاظ برجسته کشورمان مستفیض خواهند شد و در پایان، دعای عرفه توسط محمدرضا غلامرضازاده از مداحان اهل بیت(ع) کشورمان قرائت می‌شود.

طبق هماهنگی های انجام شده این مراسم به صورت زنده از شبکه قران و معارف سیما نیز پخش خواهد شد.

همچنین شبکه سلامت دعای عرفه را از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۶:۳۰ با مترجم ناشنوایان با نوای حجت‌الاسلام سجاد نوری و کاظم ضمیر خرسندی روی آنتن خواهد برد.

پخش زنده مراسم دعای عرفه از دیگر  اعتاب مقدس

شبکه یک سیما دعای پرفیض عرفه را ساعت ۱۶ از صحرای عرفات با نوای سیدرضا نریمانی پخش می‌کند.

شبکه دو سیما دعای عرفه را از ساعت ۱۷ از حسینیه هدایت با نوای شیخ حسین انصاریان به روی آنتن می‌فرستد.

شبکه سه از ساعت ۱۷ دعای پرفیض عرفه را از امامزاده قاضی الصابر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی برای مخاطبان روانه آنتن می‌کند.

شبکه چهار دعای سیدالشهدا (ع) را از مسجد مقدس جمکران ساعت ۱۶ با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی پخش می‌کند.

دعای ملکوتی عرفه از کربلای معلی در ساعت ۱۴:۳۰ در شبکه پنج با نوای حاج محمدرضا طاهری جلوه گر خواهد شد.

شبکه افق نیز برای مخاطبان خود از ساعت ۱۶ دعای عرفه اباعبدالله را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) با نوای سیدمهدی میرداماد به روی آنتن خواهد فرستاد.

شبکه آموزش از ساعت ۱۶ و از حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با نوای حاج حسن شالبافان میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد بود.

دعای عرفه از شبکه جام‌جم از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ساعت ۱۷:۱۵ با نوای حاج مرتضی طاهری برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

کد خبر 1402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha