آغاز پروازهای کاروان‌های مدینه دوم به کشور

بازگشت حجاج با آغاز پروازهای کاروان‌های مدینه دوم به کشور، سرعت گرفته است. از ابتدای عملیات بازگشت حجاج تا پایان امروز حدود ۲۲ هزار حاجی ایرانی در قالب ۹۵ پرواز وارد کشور می‌شوند.

به گزارش عتبه نیوز، عملیات بازگشت حجاج کشورمان از روزهای گذشته آغاز شده و تاکنون حدود ۱۸ هزار حاجی ایرانی به کشور بازگشته‌اند.

با توجه به پایان مناسک حج تمتع، عملیات بازگشت حجاج از فرودگاه جده آغاز شد و کاروان‌های مدینه اول راهی میهن اسلامی شدند. کاروان‌های مدینه دوم هم به مدینه اعزام شدند تا پنج روز در شهر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله اسکان پیدا کرده و پس از زیارت حرم نبوی به کشور بازگردند.

انتقال حجاج به کشور با بازگشت کاروان‌های مدینه دوم سرعت گرفت

کاروان‌های مدینه دوم از طریق فرودگاه مدینه به کشور بازمی‌گردند و به این ترتیب فرودگاه مدینه هم برای بازگشت حجاج ایرانی فعال شده است. از ابتدای عملیات بازگشت حجاج تا پایان امروز حدود ۲۲ هزار ایرانی در قالب ۹۵ پرواز به کشور بازمی‌گردند.

 امسال ۸۷ هزار و ۵۴۱ ایرانی به حج تمتع مشرف شدند که ۶۰ درصد آنها کاروان مدینه اول بودند. عملیات بازگشت حجاج کشورمان تا سوم مرداد ادامه دارد و پس از این زمان عربستان از حضور حجاج کشورمان خالی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
کد خبر 1545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha