بازدید استادان دانشگاه‌های پاکستان از دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

جمعی از اساتید دانشگاه‌های پاکستان ضمن حضور در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از نزدیک با فعالیت های این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش عتبه نیوز، جمعی از اساتید دانشگاه‌های مختلف پاکستان که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به مشهد عزیمت کرده بودند روز گذشته در دانشگاه حاضر شده و ضمن بازدید از بخش‌هایی از دانشگاه، در جلسه ای که در محل سالن شهید چمران واحد برادران تشکیل شد، حضور یافته و با اهم فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.
دکتر سید حسن رضا نقوی که سرپرستی این هیئت را بر عهده داشت، ضمن ارائه توضیحاتی از وضعیت فعلی دانشگاه‌های پاکستان و تمایل زیاد اساتید و دانشجویان به برقراری روابط علمی و فرهنگی با دانشگاه‌های ایران، به عنوان مدیر تیم آموزشی GEST ابراز امیدواری نمود که تعدادی از این داوطلبان بتوانند با اخذ پذیرش از دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، تحصیلات خود را در این دانشگاه ادامه دهند.
در این جلسه، مدیران امور بین‌المللی، دفتر ریاست و روابط عمومی و گروه زبان انگلیسی، به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه و فرایند اعطای پذیرش به داوطلبان خارجی پرداختند و اعلام آمادگی نمودند که ارتباطات علمی و پژوهشی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه های پاکستان در قالب انعقاد تفاهمنامه همکاری برقرار و توسعه یابد که این امر مورد استقبال هیئت پاکستانی قرار گرفت. 
این اساتید پس از جلسه یاد شده، با هماهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، از سفره بابرکت حضرت در محل مهمانسرای حرم مطهر رضوی متنعم شدند.

کد خبر 1565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha