اعزام تیم فنی مهندسی حرم مطهر بانوی کرامت به کشور عراق

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر بانوی کرامت از اعزام تیم فنی مهندسی حرم مطهر به کشور عراق برای آماده سازی زیرساخت‌های برپایی تنها موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا خبر داد .

به گزارش عتبه نیوز، مجید امیری در گفت‌وگویی خبری از اعزام تیم فنی مهندسی حرم مطهر به موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین خبرداد و اظهار کرد: تیم مهندسی اعزامی در جهت آماده سازی زیرساخت های لازم در حوزه های ساختمانی، تأسیساتی و برقی به کشور عراق اعزام شده و در حال فعالیت است.

وی گفت:  آماده سازی فضای مناسب برای اسکان خواهران و برادران، فراهم سازی و نصب تأسیسات سرمایشی، آماده سازی فضای مناسب برای استحمام، سرویس بهداشتی و شستشوی البسه و تأمین روشنایی مناسب در مکان های مختلف از جمله خدماتی است که توسط تیم فنی مهندسی در حال آماده سازی است.

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر بانوی کرامت اضافه کرد: تامین سیستم ذخیره و پمپاژ مناسب آب از جمله فعالیت‌های مؤثری است که به آسایش زائران و خادمان کمک شایانی خواهد کرد و توسط تیم فنی مهندسی در حال انجام است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای سهیم شدن در تکمیل تأسیسات و ابنیه تنها موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا وجوه نذری خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲ واریز کنند و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ در این امر خیر سهیم شوند.

گفتنی است آستان مقدس هیچ حسابی به نام اشخاص ندارد و حساب های ارائه شده برای پرداخت وجوه نذری صرفا به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلامالله علیها است.

منبع: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه س
کد خبر 1794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha