امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فرش آستان قدس رضوی و موزه فرش ایران

با رویکرد بهبود و تعالی هنر-صنعت فرش دستباف ایران، شرکت فرش آستان قدس رضوی و موزه فرش ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش عتبه نیوز، این تفاهم‌نامه در حاشیه سی‌امین نمایشگاه فرش دستباف ایران که از یکم تا هفتم شهریور ماه جاری در تهران در حال برگزاری است، منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی درباره محورهای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: همکاری در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، برگزاری رویدادهای پژوهشی و تخصصی و نیز برپایی نمایشگاه از جمله این محورها به شمار می‌رود.
دکتر حمید کارگر گفت: این شرکت و موزه فرش ایران که هر یک بیش از چهار دهه قدمت و پیشینه فعالیت دارند، می‌توانند با هم‌افزایی و شکل‌دهی رویدادهای مشترک، به سهم برای تعالی فرش دستباف گام بردارند. 
او شرکت فرش آستان قدس رضوی را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش در کشور عنوان کرد و افزود: این مجموعه علاوه‌بر مجتمع متمرکز تولید، حلقه‌های زنجیره تامین فرش نظیر طراحی، رنگرزی، بافت، پرداخت و شست‌وشو را نیز در خود دارد.
او ادامه داد: این شرکت آمادگی خود را برای همکاری‌های متقابل با مجموعه‌های مرتبط در زمینه فرش دستباف اعلام می‌کند.
مدیر موزه فرش ایران نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: تعالی موزه فرش ایران در گرو همکاری نهادهای مرتبط و همه علاقه‌مندان فرش ایرانی است.
محمدجواد اینانلو در این مراسم همچنین برخی برنامه‌ها و زمینه‌ها برای همکاری‌های آتی با شرکت فرش آستان قدس رضوی را برشمرد.

کد خبر 2032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha