اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین باحضور شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش عتبه نیوز، جنایات رژیم منحوس اسرائیل در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.
در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند و بیش از ۱۰ هزار و پانصد خانه فلسطینی کامل ویران شده است.
در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر رضوی رنگ عزا به خود گرفت و بامداد امروز پرچم این آستان مقدس به رنگ مشکی درآمد.
ظهر امروز نیز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
این اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهونیستی در قتل عام بیماران بیمارستان المعمدانی غزه امروز با حضور شیخ ابراهیم زکزاکی  رهبر شیعیان نیجریه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha