حاجتم این است که مورد شفاعت امام رضا قرار بگیرم

فضیله عبدالجلیل از بحرین گفت: ائمه اطهار صدای ما را می شنوند و قطعا جواب خواهند داد و از امام خواستم من را مورد شفاعت قرار دهد.

فضیله عبد الجلیل در گفتگو با عتبه نیوز در ویژه برنامه بانوان غرب آسیا که به مناسبت میلاد قمر بنی هاشم در رواق دارالرحمه برگزار شد در پاسخ به این پرسش که مورد چه لطف و کرامتی از امام رضا(ع) واقع شده است؟ گفت: ۵ روز برای زیارت به ایران آمدند و دعوت امام رضا(ع) خود بالاترین کرامت است.
وی ابراز کرد: دعوت به این محفل نیز خود کرامتی از سوی امام است که برایم بسیار شگفت انگیز است. من کنار ضریح مشغول زیارت بودم که یکی از بانوان من را به این محفل دعوت کرد.‌
فضیلا عبدالجلیل افزود: از تمام زواری که آنجا بودند من را دعوت کرد که در این مراسم مولودی شرکت کنم و یک مساله دیگری که باعث شد دعوت امام برای من ثابت شود این بود که علاوه بر مشارکت در این مولودی، موفق به دریافت هدیه ای از سوی برگزار کننده های این نشست شدم.

این بانوی شیعه بحرینی امام رضا(ع) را امامی مفترض الطاعه دانست و گفت: در احادیث ما بسیار این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است و امام صدای ما را می شنود و قطعا جواب می دهد.
وی خاطر نشان کرد: تمام حاجت های خود را نزد خود حضرت ودیعه گذاشتم و از امام خواستم من را مورد شفاعت قرار دهد.
این بانوی شیعه تاکید کرد: حدیث سلسله الذهب "لا الله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی" نیز گواه برحق بودن ائمه‌ اطهار است و هر کسی به زیارت امام هشتم مشرف شود مورد شفاعت قرار می‌گیرد.
وی با خاطر نشان کردن اینکه ولایت است که ما را سعادتمند و رستگار خواهد کرد، ابراز کرد: وظیفه مادران شیعه این است که به فرزندان خود آموزش دهند که ولایت مساله مهمی در زندگی است و بدون ولایت عملی از اعمال ما مسلمان ها پذیرفته نخواهد شد

کد خبر 260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha