امام رضا ع حاجتم را قبل از اینکه بیان کنم برآورده کرد

هدیه رحمه از عراق گفت: احساسی که نسبت به امام رضا(ع) دارم قابل وصف نیست، چون هر زمان برای گرفتن حاجت از امام رضا(ع) نیت کردم، پیش از آنکه به زبان بیاورم آن حاجت برآورده شده است.

هدیه رحمه از عراق در گفتگو با عتبه نیوز در ویژه برنامه بانوان غرب آسیا که به مناسبت میلاد قمر بنی هاشم در رواق دارالرحمه برگزار شد، گفت: نزدیک به یکسال و نیم ساکن مشهد هستیم.
وی افزود: احساسی که نسبت به امام رضا(ع) دارم قابل وصف نیست، چون هر زمان که نیت کردم از امام حاجتی را طلب کنم قبل از اینکه به زبان بیاورم آن حاجت برآورده شده است.
این بانوی شیعی ابراز کرد: از حاجت هایی که می‌خواهم بیان کنم این است که من امسال توفیق شرکت در مراسم اباعبدالله الحسین(ع ) را نداشتم و شب جمعه ای در حرم امام رضا(ع) مشغول زیارت بودم که دیدم جمعی از خانم ها نشستند و مجلسی به نام امام حسین(ع) را برپا کردند و در محفل شرکت کردم و توانستم اشکی بر امام حسین(ع) بریزم.
هدیه رحمه خاطر نشان کرد: مهر و محبت خادمان امام رضا(ع) بسیار زیاد است و این مساله باعث می شود زمانی که به عراق می روم دوباره دلتنگ این مکان و فضای نورانی باشم.‌

امام رضا ع حاجتم را قبل از اینکه بیان کنم برآورده کرد


وی در پاسخ به این پرسش که چرا به ایران آمده است، افزود: مادرم در گذشته ساکن ایران بوده است و زمانی که به عراق سفر می کند آرزویش همجواری امام رضا(ع) است که الحمدلله این توفیق حاصل شد.
هدیه رحمه ابراز کرد: مهر و علاقه خاصی به هر دو امام حسین(ع) و امام رضا(ع) دارم و وجود عتبات مقدسه در ایران و کربلا زمینه تعامل و گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه به تمام خاندان ائمه اطهار(ع) ارادت دارم، افزود: تمام ائمه اطهار(ع) نور واحد هستند و میان دوست داشتن خاندان عصمت و طهارت متفاوت نیست و حس درونیم نسبت به همه یکسان است.
این بانوی شیعه افزود: وظایف بانوان شیعه در عصر حاضر این است که می توانند نسلی را تربیت کنند که از یاران امام زمان(عج) باشند؛ چرا که مناسبت ترین افراد برای تربیت نسل مهدی یاور خود خانم ها هستند.

کد خبر 277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha