اجرای طرح ملی «یسنا» با مشارکت آستان قدس رضوی

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مرحله اول طرح ملّی «یسنا» آغاز شد و با اجرای آن، طی شش ماه بسته‌های غذایی بین مادران گروه هدف در ۸ استان با ضریب محرومیت بالا توزیع خواهد شد.

به گزارش عتبه نیوز، در قالب این طرح ملی، آستان قدس رضوی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) همکاری مشترکی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز کردند.

در این راستا بنیاد کرامت رضوی به عنوان متولی اجرای فعالیت‌های اجتماعی در آستان قدس رضوی، با دیگر مجریان طرح "یسنا (یاوران سلامت نوزادان ایرانی)" مشارکت داشته و ظرفیت‌های خود از جمله کانون‌های خادمیاری سراسر کشور را برای تحقق هدف تعیین شده پای کار خواهد آورد.
 

۸ استان در مرحله اول
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی درباره جزئیات اجرای این تفاهم نامه گفت: در گام اول، طرح ملّی «یسنا» با اولویت ۸ آستان کمتر برخوردار اجرا و در این قالب، اقلام معیشتی، بهداشتی و پوشاک، برای مادران باردار یا دارای فرزند شیرخوار که در دهک یک درآمدی قرار دارند توزیع خواهد شود. 
 

حمایت از ۲۷هزار و ۵۰۰ مادر
به گفته وی، اعتبار کل طرح یسنا ۱۱۰۰ میلیارد ریال است که به‌طور ماهیانه و به مدت ۶ ماه در بستر کالابرگ الکترونیکی به ۲۷هزار و ۵۰۰ مادر مشمول، اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 2832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha