حضور مسئولان موزه حرم مطهر رضوی در چهارمین همایش بین‌المللی موزه الکفیل

با هماهنگی اداره اعتاب معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولین بخش‌های مختلف در حوزه موزه حرم مطهر رضوی در چهارمین همایش بین‌المللی موزه الکفیل کشور عراق حضور یافتند.

به گزارش عتبه نیوز، چهارمین دوره برگزاری موزه‌داران الکفیل کشور عراق به همت آستان مقدس حرم حضرت عباس(س) با حضور مهم‌ترین موزه‌های جهان اسلام از جمله عراق، ایران، لبنان، سوریه و ... طی دو روز دوم و سوم آذرماه سال جاری در عراق برگزار شد.
به همین اساس طبق دعوت نامه‌ای که برای آستان قدس رضوی ارسال شد، سه نفر از مسئولان اعم از مهندس قیصری، رئیس موزه‌های آستان قدس رضوی، مهندس زاهدی رییس اداره ذخایر و نفایس آستان قدس رضوی و مهندس حقگو، معاون فرهنگی باغ موزه ملک از تهران از سه واحد مختلف و مرتبط با بحث موزه به کشور عراق اعزام شدند.
این مسئولین در مراسم افتتاحیه و نشست‌های تخصصی این همایش شرکت کردند و پس از حضور در آئین اختتامیه پس از زیارت از موزه‌های اعتبات مقدس بازدید به عمل آوردند.
شایان ذکر است، یکی از راهبردهای بین‌الملل آستان قدس رضوی، توسعه ارتباطات و تعاملات فی ما بین عتبات مقدسه ایران و عراق و حضور شاخص و بارز آستان قدس رضوی در رویدادهای مهم عتبات عراقی با هدف برجسته‌سازی نام و نشان علی بن موسی الرضا(ع) است.

کد خبر 2833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha