آغاز به کار چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از برگزاری چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری» با افزودن بخش‌‎های ویژه به این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و فراخوان ثبت‌نام مادران مشمول این طرح تا ۲۰ آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.

فاطمه دژبرد در گفتگوی خبری با اشاره به برگزاری ۳ دوره موفق رویداد ملی «شکوه مادری» از سال ۹۹ تاکنون اظهارکرد: این رویداد با هدف تکریم جایگاه مادر و ترویج امر خیر فرزندآوری و افزایش جمعیت توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی کلید خورده و تاکنون برکات بسیار زیادی را نیز به همراه داشته است.
وی با اشاره به جزئیات و روش ثبت‌نام مادران در این طرح ملی عنوان کرد: فراخوان برای نام‌نویسی مادران زیر ۴۰ سال دارای بیش از ۳ فرزند است که در کنار نقش مادرانه خود به فعالیت‌های اجتماعی نیز می‌پردازند.
به گفته مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، مادران با مراجعه به تارنمای banovan.razavi.ir  می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.
وی همچنین به دو بخش ملی و استانی این رویداد اشاره کرد و گفت: در همین راستا برگزیدگان بخش ملی از سراسر نقاط کشور به همراه همسر و فرزندان خود به مدت ۳ روز به مشهد مقدس مشرف شده و در کنار زیارت حرم قدسی حضرت رضا(ع) و اقامت و پذیرایی از آن‌ها، در آیین اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) حضور خواهند یافت.
دژبرد اضافه کرد: با همکاری دفاتر خدمت رضوی استان‌های سراسر کشور نیز منتخبان استانی این طرح همزمان با روز جمعیت سال ۱۴۰۳ مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد خبر 2894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha