حضور مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در نمایشگاه «رصتا»

 مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویر فراگیر ایران (رصتا) آخرین خدمات و دستاوردهای خود را به مخاطبان عرضه می کند.

به گزارش عتبه نیوز، افتتاحیه این نمایشگاه که بیش از ۱۵۱ پلتفرم در آن حضور یافته‌اند، با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود و پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما نیز غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را به عنوان اولین غرفه برای بازدید انتخاب کرد.
در این بازدید، محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن معرفی ظرفیت‌های صوتی و تصویری این مرکز، به برنامه‌های مد نظر برای تقویت حضور این آستان در عرصه رسانه‌ و تعامل با مخاطبان اشاره کرد.
همچنین در جریان بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر امام رضا(ع) روی شبکه اینترنتی رضوی‌تی‌وی برقرار و امکانات این شبکه به نمایش گذاشته شد.
مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با شبکه اینترنتی رضوی‌تی‌وی،  اپلیکیشن موبایلی رضوان و شبکه جهانی امام رضا(ع) در دومین نمایشگاه رصتا حضور یافته و امکانات و ظرفیت‌های صوتی و تصویری خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
این نمایشگاه تا ۱۲دی ماه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید از غرفه آستان قدس رضوی به مصلی تهران مراجعه نمایند.

کد خبر 3191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha