ضرورت تعامل دو سویه و بهره‌مندی از نظرات زائران

تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت تعامل دو سویه و بهره‌مندی از نظرات زائران حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

به گزارش عتبه نیوز، ، حجت الاسلام و‎المسلمین احمد مروی در مراسم تکریم مالک رحمتی و معارفه مصطفی فیضی، قائم مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی ،اجرای سیاست‌های کلان ابلاغی و سیاست‌های نظام راهبردی این آستان مقدس و ایجاد هماهنگی حداکثری بین مجموعه‌های مختلف آستان قدس رضوی را از امور مهم که باید مورد توجه قائم مقام جدید باشد، ذکر و تصریح کرد: نظارت عالیه بر عملکرد سازمان‌ها و بنیادهای آستان قدس مطالبه اینجانب از قائم مقام جدید است.
تولیت آستان قدس رضوی تعامل سازنده، فعال و صمیمی با مسئولان استانی و کشوری را در حوزه‌های مأموریت آستان قدس رضوی از وظایف قائم مقام جدید دانست.
ایشان در ادامه ضمن با اهمیت خواندن موضوع رسانه و فضای مجازی، ضرورت تعامل دو سویه و بهره‌مندی از نظرات زائران، خادمان و خبرگان را یادآور و هدف گذاری هوشمندانه در این زمینه را از دیگر انتظارات خود از قائم مقام جدید بیان کرد.
وی با بیان اینکه باید فرصت توفیق خدمتگزاری در آستان قدس رضوی به عنوان یکی از بهترین و ارجمندترین مکان‌های عالم را مغتنم شمرد؛ عنوان کرد: بسیاری از مراجع تقلید، بزرگان دین و اولیاءالله آرزوی حضور و خدمت در این بارگاه قدسی و سرچشمه انوار خدایی را داشته و دارند؛ لذا باید فرصت کم‌نظیر خدمت به بارگاه متعلق اهل بیت(ع) و مهمانان حضرت رضا(ع) را برای خدمتگزاری و کسب سرمایه‌های معنوی مغتنم شمرد.
حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: هدف غایی تمام کارکنان و خدام در آستان قدس رضوی در هرجایگاهی باید جلب رضایت آن حضرت باشد.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین در این مراسم از همکاری، همراهی و همدلی که میان مسئولان و ارگان‌های مختلف در استان خراسان رضوی وجود دارد، تقدیر کرد.
در این مراسم از زحمات مالک رحمتی تقدیر و مصطفی فیضی به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد.


خبرنگار: مصطفی یاوری نسب

کد خبر 3303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha