اردوی تشویقی هیئت‌های مذهبی برگزیده کشور در مشهد

اردوی تشویقی هیئت‌های مذهبی برگزیده کشور به همت آستان قدس رضوی در زائر شهر در حال برگزاری است.

به گزارش عتبه‌نیوز؛ اردوی تشویقی هیئت‌های مذهبی برگزیده کشور در مشهد با همت آستان قدس رضوی طی روزهای ۱۶ الی ۱۹ اسفندماه در زائر شهر در حال برگزاری است.

این اردو برای تمامی مقاطع تحصیلی برنامه‌ریزی شده و حدود ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سطح کشور در این اردو حضور دارند و به‌صورت کلی ۶۰ هیئت برگزیده انتخاب شده‌اند که از هر هیئت چهار تا پنج نفر به این اردوی آموزشی فرهنگی دعوت شده‌اند.

بنابر این گزارش، این اردو شامل برنامه‌های متعدد فرهنگی، آموزشی و... همچون کارگاه‌های تخصصی، دیدار از موزه‌های حرم، روایتگری، زیارت امام رضا(ع)، زیارت شهدای کوهسنگی می‌شود.

یادآور می‌شود؛ آستان قدس رضوی مانند گذشته همکاری و همراهی بسیار خوبی با آموزش و پرورش در دهه کرامت داشته و برای تقویت هیئت‌های مذهبی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است. برای انتخاب برترین‌های سطح کشور طرح «خیمه ما» برنامه‌ریزی شده که توسط ناظران و داوران هیئت‌های مذهبی تمامی مدارس سطح کشور ارزیابی شده است و آنها برای اردوی تشویقی هیئت‌های مذهبی برگزیده دانش‌آموزی کشور به مشهد دعوت شده‌اند، همچنین رابطان هیئت‌های کل استان‌های کشور هم در این اردو دعوت شده‌اند تا طی کارگاه‌های هم‌افزایی برای استان خود برنامه‌ریزی‌های مطلوبی به ارمغان آورند.

کد خبر 3881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha