برگزاری نشست علمی تخصصی معرفی «مصحف مشهد رضوی» در نمایشگاه قرآن تهران

مصحف مشهد رضوی روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردین‌ماه در سالن نشست‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران برگزار می‌شود.

به گزارش عتبه‌نیوز؛ نشست علمی و تخصصی معرفی مصحف مشهد رضوی روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردی‌ماه در محل برپایی سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این نشست‌ با حضور چهره‌هایی همچون مرتضی کریمی‌نیا، محقق و پژوهشگر مصحف مشهد؛ مرتضی توکلی، محقق و پژوهشگر مصاحف کهن و قائم‌مقام مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی ایران؛ حمیدرضا مستفید، استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم و خانم‌ها وحیدنی و نفیسی، اساتید دانشگاه و پژوهشگر علوم قرآنی برپا می‌شود.

از دیگر کارشناسان حاضر در این نشست که با اجرای سلطانی، کارشناس مصاحف کهن برگزار می‌شود، می‌توان به کریم دولتی، محقق و کارشناس قرائت و کتابت قرآن کریم و مصاحف کهن؛ سیدعلی سرابی، کارشناس علوم کتابت و قرائت قرآن کریم و جانشین رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال حسینی، رئیس سازمان موزه‌ها و کتابخانه و اسناد آستان قدس رضوی اشاره کرد.

یادآور می‌شود؛ این نشست در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا و سکوی پخش زنده آپارات به نشانی iqnanews به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 4019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha