آیین اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد زرین حضرت عبدالعظیم(ع) در شب رحلت آن حضرت

به گزارش عتبه نیوز، آئین اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد زرین حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام با حضور پرشور عاشقان حضرت سیدالکریم(ع) در کربلای ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع)، این صحن و سرای ملکوتی امروز شاهد حضور عاشقانی بود که از شهرری، تهران و شهرستان های اطراف خود را به این بارگاه منور رسانده بودند تا در شب رحلت سفیر امام هادی(ع)، خدمت حضرتش عرض ارادت کنند.

امروز دسته عزاداری خادمین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم حضرت معصومه(س) و همچنین دیگر بقاع متبرکه ایران اسلامی نیز از میدان اصلی شهرری همراه با برنامه جمع خوانی و چراغ گردانی به سمت حرم حرکت کرده و با حضور در صحن اصلی این بارگاه ملکوتی، ویژه برنامه اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد منور حضرت سیدالکریم(ع) آغاز شد.

تلاوت قرآن، قرائت زیارتنامه در صحن اصلی از برنامه های این مراسم بود و پرچم سیاه به نشانه ایام رحلت آنحضرت بر گنبد این بارگاه ملکوتی برافراشته شد.

این مراسم با حضور هیئات مذهبی شهر مقدس قم، تهران و شهرستان ری همراه با مرثیه سرائی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، برگزار گردید.

کد خبر 4236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha