توصیف تازه حضرت آیت الله خامنه ای درباره حرم رضوی و مشهدالرضا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود که بعد از چندسال محرومیت بخاطر شیوع بیماری کرونا برگزار شد توصیفاتی درباره حرم رضوی و مشهدالرضا بکار بردند که تأکید دوباره ای بر منزلت بی مانند حرم امام رضا (ع) در ایران اسلامی است.

به گزارش عتبه نیوز ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود که بعد از چندسال محرومیت بخاطر شیوع بیماری کرونا برگزار شد توصیفاتی درباره حرم رضوی و مشهدالرضا بکار بردند که تأکید دوباره ای بر منزلت بی مانند حرم امام رضا (ع) در ایران اسلامی است.
سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نخستین روز سال نو از حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) حاوی برجسته ترین و کلان ترین راهبردهای سیاستگذاری عمومی نظام اسلامی ایران است که به سنتی فرهنگی معنوی تبدیل شده است. توقف چندساله این برنامه بار دیگر با فروکش کردن همه گیری کرونا در نوروز 1402 احیاء شد و مشهدالرضا شاهد حضور حضرت آیت الله خامنه ای گردید.
برنامه سخنرانی نوروزی امسال رهبر معظم انقلاب در حالی برگزار گردید که پیام و تبریک کوتاه نوروزی ایشان نیز از جوار گنبد و بارگاه رضوی برای سراسر ایران اسلامی منتشر گردید. همچنین سخنرانی نوروزی نیز به زبان های زنده جهان اسلام ترجمه و بطور همزمان برای علاقه مندان در دیگر کشورها یا زائران غیرایرانی پخش شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنرانی نوروزی امسال توصیفاتی درباره جایگاه حرم امام رضا(ع) بکار بردند که بار دیگر تأکیدی بر منزلت بی همتای این حرم امن و آرامش بخش در ایران و دنیای اسلام است.
ایشان تصریح کردند: «از پروردگار بزرگ سپاسگزاریم که بعد از یک محرومیّت چندساله این توفیق را مجدّداً عنایت کرد که در خدمت مردم عزیز این شهر و زوّار محترم که از نقاط مختلف کشور به اینجا تشریف آورده‌اند باشیم. تحقیقاً اینجا برترین و بهترین نقطه‌ی کشور عزیز و پهناور ما است و خدا را سپاسگزارم که در این مرکز مهم و پایگاه معنویّت و محلّ تنزّل ملائکه‌ی الهی با شما مردم عزیزمان، مردم مؤمن و پُرانگیزه، مجاور و زوّار ملاقات میکنم».

«برترین و بهترین نقطه کشور عزیز و پهناور ما» ، «مرکز مهم و پایگاه معنویت» و «محل تنزل ملائکه الهی» تعابیر رهبر عزیز انقلاب درباره حرم مطهر رضوی بود که یادآوری ارزنده ای برای شناخت و اهتمام بیشتر به حفظ و ارتقای جایگاه تحول آفرین حرم هشتمین حجت خدا در زمین است.

کد خبر 483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha