معرفی ۳۰ اثر پر مخاطب به‌نشر در سال ۱۴۰۱

دسته‌بندی‌های زیادی از جمله گونه‌های مختلف، جدیدترین چاپ‌ها، نویسنده‌، مترجم، موضوع، قیمت کتاب و... را می‌توان برای کتاب‌ها انجام داد. پرفروش‌ بودن نیز یک دسته‌بندی پراهمیت برای انتخاب کتاب به شمار می‌رود که علاوه بر اینکه کتاب‌های پر فروش از قلم جذاب و محتوایی گیرا برخوردار هستند ما را با کتاب‌هایی که اکثر کتابخوان‌ها خوانده‌اند آشنا می‌کند.

گستردگی فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در تهران، تربت حیدریه، گرگان، درگز، بیرجند، نیشابور، قوچان، شاهرود، طبس، قم و مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی، معرفی آثار به‌نشر در فضای مجازی، گروه های مختلف اطلاع رسانی، تهیه محتوای رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری و برگزاری پویش‌های متنوع مطالعاتی در طول سال در گروه‌های سنی مختلف از جمله عواملی است که سبب شده است آثار انتشارات به‌نشر در سال گذشته بیش از پیش معرفی و با اقبال خوب کتابخوان‌ها مواجه شوند. 
 هم اکنون انتشارات به‌نشر در مشهد دارای ۱۷ فروشگاه که شامل ۹ شعبه حرمی و ۸ شعبه شهری است و همچنین فروشگاه‌های کتاب در تهران و سایر شهرهای تربت حیدریه، گرگان، درگز، بیرجند، نیشابور، قوچان، شاهرود، طبس و قم است که به ارائه کتاب و محصولات فرهنگی به علاقه‌مندان حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی، سیره زندگی ائمه معصومین(ع)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌پردازد. براساس آمار فروشگاه‌های کتاب به‌نشر، این انتشارات در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خود سال گذشته شاهد حضور۳۰  عنوان کتاب است که کتاب‌های حوزه ادبیات دینی به‌نشر با بیشترین استقبال از سوی مراجعه کنندگان مواجه بوده‌اند.
 

معرفی 30 اثر پر مخاطب به‌نشر در سال 1401


رمان‌های «مرا با خودت ببر»، «دعبل و زلفا» ،«آبی‌ها»، «موقف»، «عقیله» و «شهادت نامه امام حسین(ع) و شهیدان کربلا»، «پاسخ‌های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی»، «خانوم ماه»، «تا ابد با تو می‌مانم»، «آموزش پیش از ازدواج»، «نوشانوش»، «قصه‌های روضه»، «عنایات امام رضا(ع) به روایت عالمان» و «گوشه ششم عاشقی» از پر مخاطب‌ترین آثار به‌نشر در گروه بزرگسال است که به قلم نویسندگان برجسته کشور از جمله حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مرحوم سعید تشکری، الهام امین، محمد هادی زاهدی، ساجده تقی‌زاده، مریم عرفانیان، مهدی میر محمد صادقی، محمد محمودی نورآبادی، بیژن شهرامی، فتح الله درخشان و محمد سادات اخوی به زیور چاپ آراسته شده‌اند.
کتاب‌های «داعشی و عاشقی»، «ماه غریب من»، «پرواز اسب سفید»، «من و آقای همسایه»، مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز»، «قصه ما مثل شد»، «یک دختر بی گوشواره» و «پیراهن دوستی» در صدر آثار پرمخاطب و پرفروش حوزه آثار نوجوان به‌نشر در سال گذشته بودند که به قلم مجید ملامحمدی، سیده عذرا موسوی، علیرضا متولی، محمد میرکیانی، شاهین رهنما و مسلم ناصری برای مخاطب نوجوان نوشته شده‌اند.
کتاب‌های مجموعه ۱۰ جلدی «فرهنگ وقف»، مجموعه ۶ جلدی «هشتمین ستاره»، «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت»، «مهمون آیینه‌ها»، «یک داستان دنباله دار»، «قصه‌های مامان جونی و زیارت»، مجموعه «یک قصه یک حدیث» و مجموعه ۶ جلدی «هشمتین ستاره» در لیست پر فروش‌های فصل پاییز به‌نشر قرار دارند. سید محمد مهاجرانی، سپیده خلیلی، اکرم السادات هاشمی‌پور و کلر ژوبرت از جمله نویسندگان کودک به‌نشر هستند که آثارشان در سال گذشته مورد استقبال کودکان و خانواده‌های آنان قرار گرفته است.

منبع: آستان نیوز
کد خبر 488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha