فعالیت خادمان رسانه ای حرم علوی در نجف اشرف+تصاویر

به طور کم سابقه ای، در شلوغی جمیعت و شرائط بارانی، امکانات رسانه ای عتبه علوی، برای پوشش کامل خبری حرکت زائران و مراسم احیاء و تعزیت شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام به کار گرفته شد.

أبو الحسن محیی الدین، معاون بخش رسانه حرم مقدس امام علی علیه السلام بیان کرد: با توجه به تاکید تولیت محترم حرم، خط مخصوصی برای پخش مستقیم (FEED – CLEAN) برنامه های حرم در شب و روز شهادت در نظر گرفتیم. در این راستا مانیتورهای بزرگی در اطراف حرم مطهر نصب شد که زائران در ازدحام جمعیت داخل حرم، بتوانند مراسم را در بیرون حرم ببینند و دنبال کنند. همچنین در این ایام حرکت زائران در شب و روز سالروز شهادت امام علی و مراسم احیا و مراسم عزاداری شهادت پوشش داده شد.

استفاده از تمام ظرفیت ها برای پوشش رسانه ای مراسم حرم علوی در شب و روز شهادت

این مسئول عتبه علویه افزود: علاوه بر نیروهای رسمی رسانه ای حرم که به تصویربرداری و پوشش زنده مراسم مشغول بودند، خادمان مرقد مطهر نیز در هر فرصتی با این تیم همکاری می کردند. خادمان بدین منظور، همکاری متنوعی با مسئولان رسانه ای حرم مانند رساندن خدمات رفاهی به کادر رسانه‌ای، حفظ نظم حرکت زوار، هدایت زائران و تخلیه های اضطراری جمعیت و جابجایی حرکت موکب‌ها در داخل و خارج حرم در پخش زنده را مبذول داشتند.

محیی الدین در ادامه توضیح داد که پیش بینی و تهیه فضای لازم برای پخش تصاویر هوایی با وسائل تصویربرداری مخصوص، فضای مورد نیاز برای داربست ها و چرخ های تصویربرداری پخش مستقیم ((SNG و فضای مخصوص حرکت و استقرار خبرنگاران در داخل حرم مطهر علوی و خارج از آن، از جمله فعالیت‌های مهم این مرکز در این ایام بود.

استفاده از تمام ظرفیت ها برای پوشش رسانه ای مراسم حرم علوی در شب و روز شهادت

کد خبر 656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha