جشن مرکز بین المللی قرآن عتبه حسینی برای دانش آموزان در اندونزی

دانش آموزان مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی در عتبه حسینی واحد اندونزی، در طول شب های ماه مبارک رمضان در تعدادی از برنامه های قرآنی شرکت کردند.

عتبه نیوز . مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی عتبه حسینی(علیه‌السلام) واحدهای مختلفی در کشورهای جهان دارد. شیخ دکتر عبدالله بیک، مدیر واحد اندونزی این مرکز در گفتگو با رسانه حرم امام حسین (ع) گفته است: برخی از مؤسسات و مراکز اجتماعی و فرهنگی در این شهر، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند. با توجه به فرصت معنوی ماه بهار قرآن؛ ماه رمضان، واحد مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی پایتخت اندونزی(جاکارتا) نیز با این مراکز همکاری کرده است تا نقشی در اشاعه فرهنگ قرآنی داشته باشد و همکاری عتبه حسینی با این مؤسسات برای خدمت رسانی به جامعه را گسترش دهد. این همکاری با عنایت و توجه تولیت محترم حرم بوده است.

مشارکت دانش آموزان مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی عتبه عباسیه در برنامه‌های قرآنی اندونزی در ماه رمضان

شیخ بیک افزود: دانش‌آموزان واحد اندونزی این مرکز، در ویژه‌برنامه «نزول قرآن کریم» که توسط مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا برگزار شده است شرکت نمودند. این برنامه با تلاوت قرآن کریم و شعرخوانی گروهی همراه بود. همچنین در یک برنامه دیگر، که توسط صندوق مستضعفین شرق جاکارتا برگزار شد شرکت کردند. در این برنامه، ضمن اجرای تلاوت قرآن کریم و قرائت برخی از ادعیه خاص، ۱۰۰۰ یتیم تکریم شدند. مهمانان این برنامه در مجموع بیش از ۱۲۰۰ نفر بودند.

مشارکت دانش آموزان مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی عتبه عباسیه در برنامه‌های قرآنی اندونزی در ماه رمضان

کد خبر 721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha