معرفی محصولات هنری رضوی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با معرفی محصولات هنری رضوی با برند «مهر» در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو ۲۰۲۳) در تهران حضور فعال یافت.

به گزارش عتبه نیوز، این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، به مدت چهار روز در غرفه ۱۲۰ متری این آستان مقدس در سالن ۳۵ ویژه توانمندی‌های حوزه صنایع دستی ایران در این نمایشگاه معرفی کرد. 
نزدیک به ۱۰۰ محصول برند مهر که به طور اختصاصی با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و تولیدکنندگان همکار با مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت «مکتب هنر رضوی» طراحی و تولید شده است، در این نمایشگاه در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته است. 
بازرگانان و تجاری از داخل و خارج کشور از جمله هیئت‌های تجاری از کشورهای عمان، عراق، چین، لبنان، ازبکستان، روسیه و... از این غرفه بازدید کردند و محصولات تولیدی این مؤسسه مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. 
نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین رویداد صادراتی کشور به شمار می‌آید که با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و حضور تجار و بازرگانانی از ۸۰ کشور دنیا در بخش‌های مختلف برگزار شده است. 
شایان ذکر است، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران، پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر 913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha