عضویت رایگان در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از عضویت رایگان کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور طی ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش عتبه نیوز، حسین خسروی تصریح کرد: از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۱ خرداد مراجعان به کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی می‌توانند رایگان به عضویت کتابخانه‌های وابسته در آیند.
وی با اشاره به اینکه این عمل در راستای تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به فرهنگ مطالعه است، ادامه داد: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف فرهنگی برای دعوت به مطالعه برنامه عضویت رایگان را اجرایی می‌کند.
شایان ذکر است، ۵۳ کتابخانه در سراسر کشور، در شمار کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در حال فعالیت هستند که همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به طور رایگان از متقاضیان به عضویت در این کتابخانه ها ثبت نام به عمل می آورند. علاقه مندان می توانند فهرست این کتابخانه ها را در سایت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به آدرس https://library.razavi.ir/ جست و جو نمایند.

کد خبر 999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha