عرض شادباش ۳۰۰ باغبان و پارکبان به محضر ثامن الحجج(ع)

همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت، جمعی از باغبانان و پارکبانان شهرداری به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

به گزارش عتبه نیوز، ۳۰۰ نفر از باغبانان و پارکبانان شهرداری مشهد صبح روز شنبه ۶ خرداد ماه همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت و مصادف با ایام شادمانی اهل بیت(ع) جهت عرض شادباش خدمت امام رئوف مشرف شدند.
این جمع از باغبانان و پارکبانان خدوم مشهدی ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح از بست شیخ طوسی حرم مطهر وارد صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شدند و با قرائت صلوات خاصه ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) را محضر امام رئوف‌شان تبریک و شادباش عرض کردند.
باغبانان و پارکبانان شهر بهشت پس از عرض ادب و ارادت محضر حضرت شمس الشموس(ع)، با حضور در مهمانسرای امام رضا(ع) از صرف صبحانه متبرک مهمانسرا بهره‌مند و پس از صرف صبحانه برای زیارت امام رضا(ع) راهی صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر شدند و برای لحظاتی دست‌های خود را به شبکه‌های پنجره فولاد گره زدند و زیر لب حوائج خود را با امام خویش درمیان گذاشتند تا با گوشه نگاهی از سوی امام مهربانی‌ها حاجت‌ روا شوند.
پس از زیارت عاشقانه و عارفانه امام رئوف، مداحان حرم مطهر امام رضا(ع) با مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) حال و هوای رواق را مملو از جشن، سرور و شادمانی و ذکر صلوات کردند و خاطره‌ای خوش از دهه کرامت در اذهان باغبانان و پارکبانان شهر بهشت برجا گذاشتند.

کد خبر 1123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha