سایت عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی رونمایی شد

با هدف دسترسی آسان‌تر زائران و مجاوران به سوغات متبرک رضوی از هر جای ایران عزیز و حتی خارج از کشور، سایت عرضه مستقیم این محصولات در شب ولادت حضرت رضا(ع) توسط شرکت کسب و کار رضوی رونمایی شد.

aبه گزارش عتبه نیوز، بستر فروش مجازی سوغات رضوی که شامل عطر رضوی و سوغات متبرک است، تنها درگاه رسمی عرضه این محصولات به نشانی www.soghaterazavi.com است که علاوه‌بر آشنایی با محصولات تولیدی و امکان مشاهده تصاویر و محتوای آن‌ها، امکان خرید مستقیم و پرداخت امن نیز فراهم شده است.
 

عرضه ۴۱ نوع سوغات متبرک رضوی
مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی درباره سایت عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی اظهار کرد: در این سایت ۲۸ رایحه عطر رضوی و ۱۳ عنوان سوغات متبرک رضوی عرضه می‌شود و خرید از آن بدون هیچ محدودیتی برای همه مشتاقان و ارادتمندان به حضرت رضا(ع) فراهم شده است.
رسول خائفی، پاسخ به نیاز مشتریان برای خرید مجازی سوغات متبرک رضوی را یکی از اهداف راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و افزود: برای مجاوران حریم رضوی، محصولات سفارش داده شده به صورت رایگان ارسال می‌شود.
 

ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۱۰۰ نفر
او با اشاره به اشتغالزایی صورت گرفته به واسطه تولید و عرضه سوغات متبرک رضوی خاطرنشان کرد: در این سبد علیرغم این‌که برای برخی از محصولات عرضه شده، امکان راه‌اندازی خط تولید ماشینی و کاهش میزان نیروی انسانی شاغل به‌صورت مستقیم فراهم است اما باتوجه به سیاست و مأموریت شرکت درخصوص ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه و تقویت کسب و کارهای خرد و متوسط، محصولات عرضه شده تماما کار دست هستند.
مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی ادامه داد: در حال حاضر با همین تعداد محدود محصول تولید شده به‌صورت مستقیم بیش از ۱۰۰ نفر مشغول شده‌اند که با توجه به رویکرد این شرکت در امر توسعه سبد محصولات و افزایش ظرفیت تولید محصولات، این تعداد نیرو طی سال جاری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
او در پاسخ به این سوال که چه چشم اندازی را برای سایت عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی متصور هستید، گفت: هدف شرکت کسب و کار رضوی، ایجاد یک درگاه فروش یا به عبارتی بازارگاهی برخط برای تمامی تولیدکنندگان سوغات و دست‌ساخته‌های ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی، زنده نگه داشتن صنایع دستی، ارزش و اعتبار بخشی به کار تولید و همچنین مهار تورم از طریق جهش تولید است.

کد خبر 1126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha