برگزاری ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در حرم شاهچراغ(ع)

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت، جشن عید غدیر، میلاد امام هادی(ع) و میلاد امام کاظم(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

به گزارش عتبه نیوز، این ویژه برنامه ها از تاریخ ۱۰ تا ۱۷ تیرماه با حضور خطبا و مادحین آل الله علیهم السلام در شبستان امام خمینی(ع) حرم مطهر پس از نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

این ویژه برنامه ها از شنبه ۱۰ تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر علم الهدی و مدیحه سرایی حاج سید عبدالمهدی وطنی آغاز و در شب دوم، یکشنبه ۱۱ تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حائری زاده و مدیحه خوانی حاج سید علی صالحی خوانساری ادامه می یابد.

در شب ولادت با سعادت امام هادی مصادف با دوشنبه ۱۲تیر ماه ویژه برنامه ای به همین مناسبت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میر هاشم حسینی و مدیحه سرایی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حاج مرتضی طاهری برگزار و در شام میلاد آنحضرت نیز مقارن با سه شنبه ۱۳ تیر ماه مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی تهرانی و مدیحه خوانی حاج احمد زین العابدین فرد برپا می شود.

برگزاری مراسمی مصادف با چهارشنبه ۱۴تیرماه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مدیحه سرایی توسط حاج سید احمد صالحی خوانساری از ویژه برنامه های این ایام خواهد بود.

ویژه برنامه شب عید غدیر خم مقارن با پنجشنبه ۱۵ تیرماه با سخنرانی و تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین سیّد جواد بهشتی و مدیحه سرایی و قرائت دعای کمیل با نوای حاج محسن طاهری و در شام عید غدیر، جمعه ۱۶ تیرماه، مراسم ویژه ای با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی و مدیحه سرایی حاج سید علی سادات رضوی برگزار می شود.

ویژه برنامه شب ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) روز شنبه مقارن با ۱۷ تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید شهاب و مدیحه سرایی حاج علی مهدوی نژاد پایان بخش این ویژه برنامه ها خواهد بود.

معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت، مقدم کلیه عاشقان خاندان عصمت و طهارت علیهم السّلام را به این ویژه برنامه ها گرامی می دارد.

کد خبر 1448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha