توزیع بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار غذا بین نیازمندان به مناسبت عید غدیر

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار غذا بین نیازمند در کشور به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش عتبه نیوز، جعفر رئیسیان‌زاده با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این بنیاد در دهه ولایت امسال، طرح «اطعام رضوی، سفره های علوی» با محوریت طبخ بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذا در سراسر نقاط کشور است که در شب، روز و شام عید سعید غدیر خم در نقاط محروم استان‌ها و به ویژه در حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.

وی افزود: دومین اقدام بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه ولایت، فراهم آوردن زمینه تشرف سادات رضوی و سادات احسان‌پذیر به شهر مشهد و حرم مطهر رضوی است که در این دهه مبارک ۱۰۰۰ زائر که جزو سادات رضوی منتسب به خاندان امام رضا(ع) و همچنین سادات احسان‌پذیر جرو دهک‌های اقتصادی پایین، از سراسر نقاط کشور میهمان آستان قدس و زائر امام هشتم(ع) می‌شوند. 

رئیسیان زاده تصریح کرد: سومین طرح ویژه این بنیاد به مناسبت دهه ولایت نیز اهدای بسته‌های معیشتی و رفاهی به ۳۰۰ خانواده‌ سادات احسان پذیر ساکن مشهد است؛ این اقدام با تاکید تولیت آستان قدس رضوی و به منظور کمک به تامین نیازهای این خانواده‌ها با توجه به شرایط اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و خادمان رضوی با مراجعه به درب خانه این سادات، عیدانه غدیر را تقدیم آن‌ها می‌کنند.

کد خبر 1486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha