کار و تلاش اقدامی دینی و ارزشی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت:کار و تلاش اقدامی دینی و ارزشی بوده و کارآفرینان و تولیدگران با اشتغال زایی و تولید به لحاظ اقتصادی جامعه اسلامی را تقویت می‌کنند.

به گزارش عتبه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی که در تبریز انجام شد؛ تولیدگران و کارآفرینان را در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: با پایان دوران دفاع مقدس عرصه جهاد پایان نیافت، بلکه باب دفاع از اسلام در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باز شد و تولیدگران و کارآفرینان امروز در این جبهه در حال دفاع از جامعه اسلامی هستند.
وی با تأکید بر اینکه کارآفرینان با نوآوری، طراحی و راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی و ایجاد اشتغال نقشی مهم در رشد و تقویت اقتصاد جامعه دارند، ابراز کرد: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های اشتغال، ضمن ایجاد زمینه بروز مهارت‌ها، استعدادها و تخصص افراد، زمینه تأمین معاش آبرومندانه از طریق کار شایسته را برای عده‌ای از هموطنان خود فراهم می‌کنند و از این طریق کرامت و عزت نفس را در جامعه افزایش می‌دهند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کار دینی و مذهبی تنها در مسجد و محراب عبادت نیست؛ گاهی محراب و مسجد ما کارخانه‌ها و ذکر ما تولید می‌شود و این فرهنگ دینی اسلام بوده و در همین راستا شعارهای اقتصادی که رهبر معظم انقلاب برای سال‌ها تعیین می‌فرمایند، عین دین است.
وی کار و تلاش از منظر اسلام را امری معنوی و عبادی دانست و عنوان کرد: کار و تلاش اقدامی دینی و ارزشی است و کارآفرینان و تولیدگران با اشتغال زایی و تولید به لحاظ اقتصادی جامعه اسلامی را تقویت می‌کنند، که اجر و ثواب بسیار بالایی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: ایجاد هر یک شغل در حقیقت زنده کردن یک خانواده است و می‌تواند فردی را از بسیاری انحرافات نجات دهد.

کد خبر 1507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha