عرض ارادت ۶۰ بانوی ملی پوش ورزشکار به امام مهربانی ها

همزمان با ایام دهه ولایت و امامت گروهی از بانوان ورزشکار ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش عتبه نیوز، همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر ۶۰ نفر از بانوان قهرمان در رشته های مختلف ورزشی با تشرف به حرم مطهر رضوی به محضر امام مهربانی ها عرض ارادت کردند.
 

موفقیت های خود را مدیون امام رضا (ع) هستم

فرشته کریمی؛ بازیکن تیم ملی فوتسال که بعد از هشت سال توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا کرده در حاشیه این تشرف گفت: همه موفقیت های خود در زمینه ورزش را مدیون امام رضا(ع) هستم. 
وی بیان کرد: حرم امام رضا(ع) همیشه سرشار از حس معنوی است ولی از آنجا که در آستانه عید غدیر هستیم جمعیت بیشتری در حرم مطهر حضور دارند که حضور این جمعیت عظمت و شکوه حرم را بیشتر می کند. 
 

هیچوقت دست خالی از حرم نرفتم

گلاره ناظمی؛ داور بین المللی فوتسال که در جمع این بانوان حضور داشت، گفت: همه ما ایرانیان ارادت خاصی به آقا امام رضا(ع) داریم و از هر فرصتی برای تشرف به زیارت استفاده می کنیم. 
او که بارها توفیق زیارت امام مهربانی ها را داشته، ادامه داد: حرم امام رضا(ع) با همه حرم ها فرق دارد شاید این حس و حال به خاطر مهربانی ایشان است. هر وقت به این حرم نورانی می آیم دست خالی برنمی کردم و همیشه خود را مدیون امام رضا(ع) می دانم. 
 

آرزویم خادمی حرم امام رضا(ع) است

سپیده بانی ملی پوش کشتی آلیش بانوان ایران نیز که دو مدال جهانی طلا و برنز را در کارنامه ورزشی خود دارد، در این شب نورانی از امام رضا(ع) خواسته ای دارد و آن هم توفیق خادمی و خدمت به زائران حضرت است. 
خانم بانی که بعد از ۹ سال بار دیگر توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا کرد، گفت: همیشه موقع مسابقات از امام رضا(ع) مدد می گیرم و وقتی که به اردوی مشهدالرضا(ع) دعوت شد از خوشحالی سر از پا نمی شناختم و حالا هم که در محضر آقا هستم، از ایشان می خواهم من را هم به عنوان خادم دربارش قبول کند. 
 

حضور در جوار امام رضا(ع)سعادت بزرگی است 

نامش اعظم بختی است و در رشته شمشیربازی فعالیت دارد. این بانوی قهرمان نیز بسیاری از موفقیت های خود را مدیون امام رضا(ع) دانست و گفت: حس و حال حضور در این مکان مقدس که از کودکی با آن آشنا هستیم را با کلمات نمی شود توصیف کرد. به نظر من در جوار امام رضا(ع) بودن یک سعادت است. 
 

حضور در حرم قبل از مسابقات را به فال نیک می گیرم

هانیه رستمیان ملی پوش تیراندازی در رشته تپانچه که بیست روز دیگر فرصت دارد خود را برای رقابت در مسابقات ملی آماده کند، این حضور را به فال نیک گرفت و گفت: در جوار امام رضا(ع) برای موفقیت در این مسابقات دعا می کنم و یقین دارم که آقا هم به من کمک خواهند کرد.
این بانوی ورزشکار ادامه داد:  تاکنون ده مدال بین المللی دارم و در المپیک توکیو افتخار پرچم داری کاروان ایران را داشتم و به عنوان اولین ورزشکار، سهمیه المپیک پاریس را هم کسب کردم که همه این موفقیت ها با عنایت ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) کسب کرده ام.

کد خبر 1529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha