همبستگی قاریان ایرانی و عراقی بسیار خوب است

علاکاظم حرز قاری کشور عراق در خصوص همبستگی قاریان ایرانی و عراقی گفت: ما با قاریان قرآن عتبه رضویه ارتباط داریم و خدا را شکر این تعامل نتایج بسیاری خوبی به همراه داشته است.

به گزارش عتبه نیوز؛ علاکاظم حرز قاری کشور عراق در خصوص همبستگی قاریان ایرانی و عراقی گفت: ما با قاریان قرآن عتبه رضویه ارتباط داریم و خدا را شکر این تعامل نتایج بسیاری خوبی به همراه داشته است.
علاکاظم حرز قاری کشور عراق در گفت و گو با عتبه نیوز گفت: برای حضور در کشور جمهوری اسلامی ایران خدا را شکر هستیم. امروز داخل ایران برنامه داشتیم و انشالله پیوند ایران و عراق روز به روز مستحکم تر می شود و به برکت انقلاب اسلامی، قرآن در عراق پیشرفت خواهد داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که چه حسی از حضور در حرم مطهر رضوی دارید، گفت: از لحظه ورود به حرم، حس و حال خوبی به ما دست داد و چون این حضور به برکت قرآن کریم است، این حس چند برابر شد.
این قاری کشور عراق اظهار کرد: حس حضور در حرم مطهر با دیگر اماکن متفاوت است و چون مکان شریف و منحصر به فردی است، عبادات و راز و نیاز و نشست و برخاست ها در این مکان مقدس متفاوت است.
علاکاظم حرز افزود: حقیقتا حسی که در این مکان در وجودم احساس کردم، تا آخر عمر فراموش نمی کنم. این مکان مقدس معنویت و ایمان را القا می کند و امیدوارم این حس تا آخر عمر در وجودم باقی بماند و از انرژی حرم کمال استفاده را ببرم.
وی اظهار کرد: ما با قاریان قرآن عتبه رضویه ارتباط داریم و خدا را شکر این تعامل نتایج بسیاری خوبی به همراه داشته و این تعامل زمینه حضور هر چه بیشتر در عتبات مقدسه را فراهم می کند .
این قاری عراقی اظهار کرد: امسال از عتبه رضویه برای حضور در مراسمات قرآنی و عتبات دعوت کردیم و بعد از این دعوت، ایران نیز از انجمن قاریان قرآن عراقی دعوت کرد و ما لبیک گفتیم.
علا کاظم حرز ابراز کرد: ابتدا در برنامه های قرآنی استان قم شرکت کردیم و همبستگی خوبی از حضور قاریان ایرانی و عراقی در قرائت قرآن شاهد بودیم و امیدوارم همبستگی بیشتر شود.‌

کد خبر 213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha