توسعه همکاری‌های مشترک آستان قدس رضوی با نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی

طی نشستی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و احمد معصومی‌فر، رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی در دفتر این وزارت‌خانه برگزار شد، بر توسعه همکاری‌های مشترک و افق‌های جدید بین معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی تاکید شد.

به گزارش عتبه نیوز، حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری در این جلسه که یکشنبه ۱۲ شهریور برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب احمد معصومی فر به عنوان مشاور وزیر و ریاست نمایندگی وزارت امورخارجه در استان خراسان رضوی، برای وی در انجام این مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
 در ادامه موضوعات دیپلماسی زیارت و فعال نمودن ظرفیت های علمی ،فرهنگی گردشگری سلامت و موضوعات اقتصادی آستان قدس رضوی در سطح بین المللی و ایجاد ساختارهای ارتباط مجازی برای اتباط مستقیم و بلاواسطه محبان اهل بیت و امام رضا (ع) در سرتاسر جهان با آستان قدس رضوی و سایر موضوعات مورد علاقه مورد بحث و تبادل نظر دوطرف قرارگرفت.
همچنین همکاری‌هایی در حوزه توسعه فرهنگ وقف و نذر  و تسهیل روند ارتباط موثر با ایرانیان خارج از کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 2130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha