آغاز خدمت‌رسانی به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در موکب جوادالائمه(ع)+فیلم

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، خدمت‌رسانی در موکب جوادالائمه(ع) واقع در ملک آباد با پرچم سبز متبرک علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد.

به گزارش عتبه نیوز، مسئول موکب جوادالائمه به جزئیات خدمت‌رسانی در این موکب اشاره کرد و گفت: همزمان با روزهای منتهی به شهادت ولی نعتمان حضرت ثامن الحجج(ع) مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به حرم در حال برپایی است و خدماتی را به زوار پیاده علی بن موسی الرضا(ع) ارائه می‌دهند.
حلاجی تصریح کرد: یکی از این مواکب موکب جوادالائمه(ع) است که امسال برای بیستمین سال متوالی در خدمت زائران پیاده حرم امام رضا(ع) است و از امروز نوزدهم شهریوماه پذیرای این زائران خواهد بود.
 

اسکان و پذیرایی زائران در سه وعده
حلاجی به خدمات این موکب اشاره کرد و افزود: در این موکب خدماتی همچون اسکان به صورت شبانه‌روزی و پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و ارائه خدمات فرهنگی و درمانی در کنار سایر خدمات به زائران ارائه می‌شود.
 

پیش بینی خدمت‌رسانی به ۱۰۰ هزار زائر پیاده
مسئول اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه این موکب بزرگترین موکب منتهی به مشهد در تمامی شاهراه‌های این شهر است، ادامه داد: در سال گذشته پذیرای حدود ۱۰۰ هزار زائر پیاده در قالب ارائه خدماتی همچون صبحانه، ناهار و شام و ۳۰ هزار اسکان بودیم و امسال نیز با توجه به مساعد بودن وضعیت هوا، تعطیلات و امکان تردد در روز و شب، این آمادگی را داریم پذیرای جمع بیشتری از این زائران باشیم.
به گفته وی حدود ۹۵ درصد از خدمات این مجموعه توسط کفشداران و نمایندگان آستان قدس رضوی انجام می‌شود و یک عده از گروه‌های مردمی نیز به صورت خودجوش در این خدمت‌رسانی همراه ما هستند.
حلاجی افزود: سعی و تلاش ما این است به عنوان خدمت‌گزاران زائرین علی بن موسی الرضا(ع) هر چه در توان داریم از این زائران دریغ نکنیم.

کد خبر 2153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha