آخرین مهلت ارسال مقاله به سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز

آخرین زمان ارسال مقاله به سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز ۳۰ آبان ماه سال جاری اعلام شده است.

به گزارش عتبه نیوز، کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تدارک دیده است و عموم محققان، پژوهشگران و دانشجویان می توانند تا ۱۵ آبان ماه چکیده مقالات و اصل مقالات را تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم حضرت رضا (ع) به دبیرخانه برگزاری کنگره ارسال کنند.
عموم علاقه مندان می توانند مقالات خود را با محوریت سیره و تعالیم امام رضا(ع) در حوزه های اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی، روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم حقوقی، علوم پزشکی و سلامت، علوم ارتباطات، علوم نظامی و امنیتی، هنر، معماری و شهرسازی، تاریخ زندگانی، خانواده و فرزندان و ... به ایمیل کنگره به آدرس science@imamreza.ac.ir  ارسال کنند.
این رویداد بین ‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد (ص)  تدارک دیده شده است و برگزاری نشست های علمی با حضور نخبگان و پژوهشگران ملی و بین‌ المللی، برپایی کارگاه های تخصصی در زمینه مهارت ‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا (ع)، حمایت و تقدیر از کتب و پایان ‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله امام رضا(ع) و علوم روز و سایر مجلات پژوهشی و نمایه‌ سازی در پایگاه ‌های علمی از جمله اقدامات و برنامه‌ های این کنگره خواهد بود.
اطلاعات بیشتر کنگره در پایگاه اینترنتی www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سیره اهل‌بیت(ع) است و شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مراجعه‌کنندگان است.

کد خبر 2513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha