تدارک سومین پیش نشست علمی همایش بین‌المللی «امام رضا(ع) و گفت و گوی ادیان»

با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و دانشگاه ارومیه، همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت و گوی ادیان برگزار می‌شود.

به گزارش عتبه نیوز، امام رضا(ع) و راهبردهای الهیاتی در وحدت ادیان ومذاهب، همگرایی امت اسلامی از دیدگاه امام رضا(ع)، اصول بنیادین در امر تقریب مذاهب و وحدت شیعه و سنی، جایگاه امام رضا(ع) از دیدگاه اهل سنت و تاثیر آن در وحدت ادیان و مذاهب، اصول و قواعد همزیستی مسالمت‌آمیز از نگاه قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع)، تکثرگرایی رفتاری به عنوان نماد وحدت اقوام و ادیان و مبنای شناختی گفت وگویی ادیان در تحکیم خانواده از موضوعات این پیش نشست است.
حجج اسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه،دکتر غلامرضا اسم حسینی، مسئول استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی، غلامرضا کیومرزی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه، ماموستا عثمان یوسفی امام جمعه شهر ربط و... برخی از سخنرانان این مراسم هستند.
گفتنی است، سومین پیش نشست علمی همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفت و گوی ادیان شنبه ۶ آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در ارومیه پردیس شهر دانشگاه سالن آرتمیا تدارک دیده شده است.

کد خبر 2529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha