هدیه آستان قدس رضوی برای ۲۰ هزار دختر تازه مکلف

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از اجرای طرح «دختر ماه» خبر داد

به گزارش عتبه نیوز؛ مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از اجرای طرح «دختر ماه» به همت این مجموعه و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۰هزار بسته فرهنگی آموزشی به ۲۰هزار دختر تازه مکلف شده خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا خواهد شد.

فاطمه دژبرد در گفت‌وگوی خبری با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که به همین منظور بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسیده، اظهارکرد: طرح «دختر ماه» در زمره مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های این مجموعه برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده به شمار می‌آید که سرفصل‌های مختلفی را نیز دربردارد.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۲۰هزار دختر تازه مکلف شده خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی این مجموعه به مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی معرفی خواهند شد، عنوان کرد: با این اقدام، تمامی دختران این طرح با عضو شدن در یک کانال، دارای یک پشتیبان شده و از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: همچنین برای این دختران بسته‌ای فرهنگی آموزشی تدارک دیده شده که پس از شناسایی دختران تازه مکلف شده به آن‌ها اهدا خواهد شد.  بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که چندی پیش بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید، مقرر شد ۲۰هزار بسته شامل سجاده سایز بزرگ و کوچک، چادر نماز سایز سن ۹سال، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی به ۲۰هزار دختر تازه مکلف شده این مجموعه اهدا شود. 

منبع: روزنامه قدس
کد خبر 2627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha